2012 m. liepos 25 d., trečiadienis

Tinginių balandėliai



Labai mėgstu balandėlius. Bet jų ruošimas labai vargina, ypač tas kapstymasis su kopūstu. Jei man reiktų apvirinėti kopūstą ir lupti jo lapus, apsisvilinant pirštus, geriau pati virsčiau balandėle. Tokiems kaip aš ir buvo sugalvoti tinginių balandėliai. Labai puikų receptą radau "Tango su samčiais" bloge :
http://tangosuhelena.blogspot.com/2012/07/balandeliai-tinginukai.html
Dar šiek tiek supaprastinau ir gavau nuostabų patiekalą.






Man išėjo 10 vnt. (vidutinio dydžio) tinginių balandėlių :
Malta kiauliena 500 gr.
Kiaušinis 
Ryžiai 100gr. (vienas virimo maišelis)
Kopūstas 100 gr. ar mažiau
Morka
Lečo 720 ml
Sultinys 1 litras
Jūros druska, juodieji pipirai, malti lauro lapai, raudonoji (saldžioji) paprika, malta uoginė paprika
Krakmolo apvoliojimui
Aliejaus kepimui
Garnyrui :
Bulvės
Grietinė






Pasūdytame vandenyje išsivirkite ryžius. Kol ryžiai vėsta - pasiruoškite maltą mėsą. Aš namie turėjau sprandinės, tai ją ir susimaliau. Kad taip nevargtumėte - galite, pirkdami didesnėje parduotuvėje, paprašyti, kad mėsą sumaltų vietoje. Arba tiesiog nusipirkite kiaulienos faršo. Į maltą mėsą suberkite visus nurodytus prieskonius ir įmuškite kiaušinį. Suberkite atvėsusius ryžius ir viską suminkykite. Tada pasipjaustykite kopūsto (aš susipjausčiau apie 100 gr) ir įmaišykite į faršo - ryžių masę.
Gilioje keptuvėje įkaitinkite aliejų. Kol aliejus kaista, iš mėsos - ryžių - kopūstų masės formuokite kotletukus ir voliokite juos krakmole. Paruoštus tinginių balandėlius dėkite į įkaitusį aliejų ir kepkite, ant mažiausios ugnies, kol gražiai apskrus.
Kol balandėliai kepa, užsikaiskite bulves garnyrui (nepamirškite pasūdyti) ir susipjaustykite morką griežinėliais.
Iškepusius tinginių balandėlius atsidėkite į šoną. Keptuvės dugną išklokite morkos griežinėliais, sudėkite balandėlius ir užpilkite verdančiu sultiniu (aš naudojau iš kubelių). Į keptuvę įberkite juodųjų pipirų, uždenkite dangčiu ir sumažinkite ugnį iki minimalios. Taip troškinkite 20 min. Praėjus nurodytam laikui, į keptuvę supilkite stiklainiuką Lečo (man patinka Globus gamybos) ir troškinkite dar 15 min. Praėjus 35 min. nuo troškinimo pradžios, išjunkite keptuvę ir suberkite nusunktas bulves. Palikite viską 10 min. skoniams susigerti. Tada dėkitės į lėkštes ir užsidėkite grietinės.
Man labai primena tikruosius balandėlius, o darbo gerokai mažiau. Sotūs, skanūs ir greitai dingstantys iš lėkščių. Ko daugiau reikia? :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą