2012 m. kovo 28 d., trečiadienis

Taupūs troškinti rauginti kopūstai




Jeigu valgote lašinius ar rūkytą šoninę - dažnai lieka kieta odelė. Tai va aš tą odą troškinu su kopūstais. Labai skanu ir pigu, tik troškinimas užima nemažai laiko. Bet kadangi prie puodo stovėti nereikia ir galima užsiimti kokia nors kita veikla, kol viskas troškinasi, tai mano namuose šitie kopūstai gaminami dažnai.

3 žmonėms :
Rauginti kopūstai 850 gr. (maišelis)
Pomidorų padažas
Šoninės/lašinių odelės
Sultinio kubeliai, juodieji pipirai, kvapieji pipirai, cukrus

Jums labai pasisekė, jei galite gauti naminių raugintų kopūstų. Man tai retai nuskyla...Ilgą laiką negalėjau atrasti skanių raugintų parduotuvinių kopūstų. Dabar, kai jau radau (perku Spicie su morkomis) - troškinau visą žiemą. Kopūstus, su visu skysčiu, suverskite į puodą (aš neperplaunu) ir užpilkite verdančiu vandeniu. Vandens pilkite tiek, kad vos vos apsemtų kopūstus. Kadangi mano perkamuose kopūstuose jau yra kmynų ir morkų, tai papildomai nededu. Kai tik vanduo užkunkuliuoja - dėkite sultinio kubelius (aš dedu 3 vnt.), cukrų (aš dedu valgomąjį šaukštą) ir juostelėmis pjaustytas odeles. Uždenkite ir troškinkite, ant mažiausios ugnies, 40 minučių. Nepamirškite kartais pamaišyti. Tada įberkite juodųjų, kvapiųjų pipirų ir supilkite pomidorų padažą (aš pilu Spilvos negailėdama). Patroškinkite dar 20 minučių, jei trūksta vandens - įpilkite.
Visas troškinimo laikas išeina apie valandą. Man dažniausiai vandens nepritrūksta. Svarbiausia nepamiršti protarpiais pamaišyti. Valgau dažniausiai su virtomis bulvėmis, bet šie kopūstai puikiai tinka ir kaip garnyras.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą