2014 m. sausio 28 d., antradienis

Mano šiupininė su dešrelėm




Atšalus orams žiūriu ne vienas gaminasi šiupinines. Užsinorėjau ir aš :) . Maniškė tiršta, labiau sriuba - troškinys.

5 - 6 pocijoms:
Kopūstas 400 gr.
Marinuotos daržovės 300 ml
Perlinės kruopos (nevirtos) 100 gr.
Bulvės (labai mažos) 7 vnt.
Dešrelės (pieniškos) 4 vnt.
Pomidorai (vidutiniai) 4 vnt.
Sultinys 1,5 litro
Grūdėtosios garstyčios 1 arbatinis šaukštelis
Citrinos sultys 2 arbatiniai šaukšteliai
Malti lauro lapai, krapai, petražolės, juodieji pipirai, rūkyta raudonoji (saldžioji) paprika, kmynai
Sviestas

Puode išlydykite nedidelį gabaliuką sviesto ir suberkite pjaustytą kopūstą bei bulves. Maišydami pakepkite daržoves keletą minučių. Tada į puodą supilkite verdantį sultinį. Kai tik sultinys užvirs, suberkite perlines kruopas bei kmynus.
Virkite 10 min, tada į puodą supilkite marinuotas daržoves su visu skysčiu. Aš naudojau Max pjaustytų daržovių mišrainę, kurią sudarė morkos, agurkai ir raudonoji paprika. Dėkite grūdėtasias garstyčias bei likusius prieskonius. Troškinkite dar 20 min., kartais pamaišydami.
Praėjus nurodytam laikui, tiesiog virš puodo supjaustykite pomidorus (aš naudojau slyvinius) ir supilkite citrinos sultis. Suberkite pjaustytas dešreles (aš naudojau vištienos) ir tęskite troškinimą dar 15 min.
Praėjus 45 min. nuo troškinimo pradžios, pilkitės šiupininę į lėkštes. Siūlau valgyti su grietine.

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą