2012 m. kovo 20 d., antradienis

Mano naudojami prieskoniai



Po teisybei mano naudojami prieskoniai nėra labai sveikuoliški. Taip aš iš tų tingių niekšelių, kurie naudoja "Vegetą"  ir baisingai neekologiškus sultinio kubelius (už ekologiškus man ranka nepakyla mokėti). Jei jūs labai baidotės, tai mano naudojamus kubelius ar  "Vegetą" keiskite jūros druska. Dažniausiai naudoju džiovintus prieskonius,nes : a) man taip patogiau b) negaliu pakesti visokių žolių plaukiojančių pvz. sriuboje. Tiesa, aš nevartoju svogūno (nebent džiovinto miltelius minimaliai), česnako (tik keptai duonai), poro (jokiais pavidalais), pankolio (irgi jokiais pavidalais), žalių petražolių ir krapų (visur beriu džiovintus).


Prieskonių mišinys maltai mėsai :
Viskas džiovinta, milteliais
Malti lauro lapai, raudonoji saldžioji paprika, juodieji pipirai, minimaliai malto čili pipiro, labai nedaug chmeli - suneli (toks kaukazietiškas prieskonis), "Vegeta" .


Prieskonių mišinys sriuboms :
Viskas džiovinta, milteliais
Malti lauro lapai, krapai, petražolės, maltos saliero šaknys, saliero lapeliai, juodieji pipirai, sultinio kubeliai.


P.S. nemaltai mėsai prieskonius nurodysiu receptuose.

1 komentaras:

  1. Jūsų naudojami prieskoniai labai panašūs į manuosius. Tik aš labai retai naudoju salierą, nes jo skonis man gana specifinis.

    AtsakytiPanaikinti